Zeynooo
Aynen canım benim de 3.gebeligim ve benim de 21 gun kaldı ve 3.gercekten zorladı beni ayniyiz yani😄bu arada benim de bugun çok fazla kasilmam var surekli karnim toplaniyor kasılıyor 2gunden beri de tuhaf ve fazla bir akıntım var hadi hayirlisi diyorum artık sabah nst var bakalim ne cikacak😉😉