ornkav canim doktor haftaya gel dediyse bi kac gun daha disini sık oyle gec git hem bebek gorursun insalllah adet tarihimizden hesapliyorlar ama ne zaman olustugu belki olmaz oyuzden 6 haftalik degil mesela 4 haftalikdir gec olmustur rahat ol İnsalllah sag salim buyur bebegi. Kucagina alirsin