Bilenler yardımcı olursa sevinirim☹️ 6 haftalık hamileyim ve 22.08 tarihinde betahcg 716ydı 24.08 tarihinde gittiğimde 2179 çıktı. Doktor vajinal muayene ile baktı dış gebelik yok fakat kese oluşmamış iki gün sonra tekrar gel beta değerine bakılcak dedi. Çok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı 🥹 kese sonradan görünür mü ilk gebeliğim daha🥹