busranne96 alu03 adetiniz düzenli mi . Yani düzenliden maksat tam 28.günde mi oluyosunuz .yoksa 25.26.27.28.29.30.günlerede sarkabiliyor mu. Birde hangi uygulamayı kullanıyorsunuz
alu03 busranne96 adetim hep düzenliydi canım. Hep 28 günde bir olurdum. Hiç sekmezdi. Her ay olurdum düzenli.
alu03 Kubrayigitttt18 12 Temmuz dan somra hiç yapmadık. Betam 50ydi sanırım tam hatırlamıyorum. Adetimde hep 28 günde bşr olur. Hiç sekmedi yani. Düzenlidir.
Kubrayigitttt18 alu03 peki canım bir bildiğin mş vardı 12 sinden sonra test zamanına kadar bilerek mi hiç birliktelik olmadı
alu03 Kubrayigitttt18 hayır aslında bildiğim yoktu. Hatta üzülüyordum bi kere oldu tutmaz diye. Ama nasip de varmış demek ki tuttu. Birlikte olduğumuz günden somra eve misafir geldi baya bi kaldılar. Daha misafirler bizdeyken hamile olduğumu öğrendim :)))