acemimuhendisanne Selam kızlar, Adetime 7 gün var yumurtlama dönemini günaşırı değerlendirdik. Merak ettiğim bu süreçte de ilişkiye devam etmem şansımızı arttırır mı? Misafirlikte olacağımız için gitmesem mi acaba emin olamadım😥
alu03 acemimuhendisanne hayır ben takvimin kesinlikle işe yaradığına inananlardanım. Biz mesela yumurtlama dönmeminfe bi gün arayla birlikte olduk. Yumurtlama dönemi dışında hiç olmadık ve hamile kaldım. Adetime 7 gün kala test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. Yani şu an zaten eğer tutmuşsa hamilesindir yapmana gerek yok. Ama eğer tutmamışsa herhangi bir şansını arttrmaz. Bi daha ki yumurtlamanı beklemeni öneririm. Bu benm düşüncem ☺️☺️
Mer93 Adetiniz yumrtlamanız düzenliyse gerek yok.aslında hiç bişeyi takip etmeye gerek yok bazen çok üstüne düşünce hiç olmuyo iki ay öylesine denedik olmadı sonra herşeye dikkat ederek denedik hiç olmadı iyice psikolojiö bozuldu sonra hiç bi takvime falan bakmadım olağan yaşadık herşeyi ve hamile kaldım :)
acemimuhendisanne Mer93 bende öyle düşünüyorum ama aklımdan çıkmıyor malesef her adet dönemi hüsran oluyor sonra 😥
Mer93 Takvime bakmayın uygulama takip ediyorsanız silin hatta adet olacağınız tarihe bile bakmayın gebelik düşünmeden önce nasıl ilişkiniz varsa o şekilde devam edin öyle olur inşallah
acemimuhendisanne alu03 tutup tutmadığını öğrenmek istiyorum ama korkuyorum test yapmaya bizde değerlendirdik aslında o zamanları varsa çıkar mı sizce
busranne96 alu03 adetiniz düzenli mi . Yani düzenliden maksat tam 28.günde mi oluyosunuz .yoksa 25.26.27.28.29.30.günlerede sarkabiliyor mu. Birde hangi uygulamayı kullanıyorsunuz
alu03 acemimuhendisanne evet yarın git kan ver varsa çıkar kuzum. Yoksa da çıkar. Yoksa zaten bu ay bi daha olmaz adete kadar.
Bsragrkan alu03 canım aceba ne zaman kan vermek doğru 8 Ağustos son adet tarihim 10.12.14.16 ve 18. Günlerin değerlendirdim . Adetim 5 eylül gözüküyor su an , en erken ne zaman yapsam aceba. 💓
alu03 Bsragrkan ben adetime 7 gün kala yaptım çıktı mesela. Yarın bike yapsan çıkar. Ama sen beklemek istersen 5 gün kala da yapabilirsin. O zaman kesin net çıkar
Bsragrkan alu03 bir bebeğimi kaybettim 3 aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum… 🥹 geçen ay da kimyasal geçirdim .. doktorumda öğrenir öğrenmez gel dedi. İlk gebeliğimde 4 gün kala bile cıkmamıstı. Heyecanla 5 eylülü bekliyorum hayırlısı 🥹🙏 dua et bana da olue mu
Kubrayigitttt18 alu03 canım tek ilişkiyle hamile kaldın değilmi ilişki tarihin ve test yaştığk tarih tam nezamandı
alu03 Bsragrkan ederim tabi. Rabbim gönlüne göre versin. Gönlündekini sana hayırlı kılsın inşallah 🙏🏻 🥺
alu03 Kubrayigitttt18 12 Temmuz dan somra hiç yapmadık. Betam 50ydi sanırım tam hatırlamıyorum. Adetimde hep 28 günde bşr olur. Hiç sekmedi yani. Düzenlidir.