Esliasu canım benim artık tıp o kadar ilerledi ki çok şükür bir çok kişi evlat sahibi olabiliyor. İstanbulda isen avr yakasında Bahçeci tüp bebek anadolu yakasında Alle tüp bebek var bi araştır bak çok başarılılar ne hikayeler paylaşıyorlar 10 yıl sonra olmuş geçen gördüm birinde. Bende ezelden beri daha lisedeyken derdim benim ya çocuğum olmazsa diye bi sebep mi var yoo ama hep öyle gelirdi içimden. 2 seneye yakın bekledik çok şükür oldu 🙏🏻 O haberi alınca o geçen kötü günleri unutuveriyosun 🌸 büyük bir sınav çok büyük bir sabır gerektiriyor gerçekten ama Allahtan umut kesilmez 🙏🏻