Asyabuse nilayakinci yaaa seniii yerimmm yeriiim yaparız tabii kıız 🌸🌸🌸 biz her şeyin üstesinden geliriz mom power 💃🏼💃🏼
Dark nilayakinci yer varsa bence bir süre daha oda ile birlikte bekletebilirsiniz, emzirme alt alma vs için kullanışlı oluyor. Benimde koltuğum vardı beşik dolap ile birlikte durdu ihtiyaçlarıni orda giderdim
nilayakinci Dark keşke biraz küçük olsaymış koltuk ama büyük, dolap koyacak yer kalmıyor keşke hiç almasaymışız kime uyduysak 😂😂😂
Dark nilayakinci bende o soruyu çok sordum😁 O zaman yapacak bişey yok ama spotcuya falan vermeyin sahibinden ya da letgoya koyun, Mondi almaz sanırım. Spotçular para vermiyor fazla
nevzatbaskomser Hallerimvarbenim Uzmanların kendileri ayırabiliyor mu merak ediyorum açıkcası 😊 4 yaşında oğlumu başka odada uyutsam ben uyuyamam bir şey oldu mu nefes alıyor mu düştü mü uyandı mı diye. Büyüsün aklı ersin geçer bence çok sorun etmiyorum ileride kendisi bizle yatmak istemeyecek zaten