nilayakinci Kızlar iyi akşamlar 3 senedir kullanmadığımız L koltuğu satmak istiyoruz çocuk odası yapabilmek adına bugüne kadar da ne üzerinde yatıldı ne de uzunca oturulmuştur😂 aldığımız mağazada Mondi acaba onlar ikinci el alıyorlar mı bilginiz var mı ?
1Gunes nilayakinci benim fikrim tabi ki ama zaten bebekler en az 2 yaşa kadar bziimle uyuyor bence ayrı oda yapmaya gerek yok.
Feyza-nur nilayakinci merhaba annemiz buradan 2. El satısı yapmak yasaktır. Bu yüzden postunuz dizenlenmiştir bilgi alabilirsiniz sadece ❤️
Gzmslmz nilayakinci magazaya 2. Ele satarsan cok ucuza gider letgo gibi yerden cek koy istersen daha iyi satarsin
Dark nilayakinci yer varsa bence bir süre daha oda ile birlikte bekletebilirsiniz, emzirme alt alma vs için kullanışlı oluyor. Benimde koltuğum vardı beşik dolap ile birlikte durdu ihtiyaçlarıni orda giderdim
nilayakinci 1Gunes dolap koyabileceğim bir alan olmadığı için satma kararı aldık beşik yatak odamıza sığar ama dolabı için odamızda uygun yer yok maalesef
Hallerimvarbenim 1Gunes Uzmanlar bebeklerin en geç 6 aylıktan itibaren kendi odalarında yatmaları gerektiğini öneriyor 2 yaşından sonra yanınıza alışacaktır ayırmanız zor olur sizin tercihiniz tabi söyleyim dedim
1Gunes nilayakinci benim de öyle ama kendi dolabimizin bir kısmını ve makyaj masamın üst çekmecesini bebeğe ayırdım
1Gunes Hallerimvarbenim uzmanlar 2 yaş a kadar bebeğinizi emzirin de diyorlar ama bu kişiden kişiye değişiyor komşumun oğlu 3 yaşında hala park yatakta yanlarında uyuyor bilemiyorum açıkçası bu benim düşüncem.
Asyabuse Hallerimvarbenim bende 6da ayırıcam inşallah. Oda ayırmanın en yorucu kısmı anne için sürekli kalkıp odaya gidip emzirdiğinden. Ama ileride zorluk yaşamak istemiyorum açıkcası. Yeğenim 4 yaşında hala annesiyle uyuyor. Arkadaşım 6. Ayda ayırmaya çalıştı çalıştığı için çok yorucu oluyor diyip yanına aldı şimdi 1.5 yaşında ayıramıyor. Çevremdeki bu örnekler beni ayırmaya itiyor. Ve gündüz uykularını da doğduklarından itibaren odalarında yaptırmayı düşünüyorum ki alışsınlar diye
nevzatbaskomser Hallerimvarbenim Uzmanların kendileri ayırabiliyor mu merak ediyorum açıkcası 😊 4 yaşında oğlumu başka odada uyutsam ben uyuyamam bir şey oldu mu nefes alıyor mu düştü mü uyandı mı diye. Büyüsün aklı ersin geçer bence çok sorun etmiyorum ileride kendisi bizle yatmak istemeyecek zaten
Dark 1Gunes ben emziriyorum 14 aylık, 6. Aydan beri odasında uyuyor. Emzirme engel değil. Çocuk açısından erkenden ayırmak daha iyi. Akılları erince duygusal olarak etkileniyorlar, 3 yaşındaki çocuğun ebeveyn odasında uyuması doğru bir davranış değil🌸
Asyabuse Canım let go ya falan koyun öğrenci vardır illa alıcak tam zamanı yeni kayıt yaptırdılar ev tutanlar ikinci el arıyor
nilayakinci Asyabuse internet sitesine baktım 10 bin yazıyor bende 6 7 civarı düşündüm öğrenciler karşılayabilir mi emin olamadım valla
nilayakinci Asyabuse ne kadar erken alışırsa o kadar kolaylık olur anne için her şey zaten yorucu ama ilerisi için büyük rahatlık bende 6.aya yakın odasına alıştırma tarafındayım anneme kayınvalideme gittiğimizde tek uyumaya alışmalı diye düşünüyorum
Asyabuse nilayakinci eğer istanbuldaysa falan karşılar her şey ateş pahası ve spotçularda kazıkçı biraz. El mahkum alıyorlar artık ucuza bişey yok ki kuzum
nilayakinci Asyabuse evet yaa bi dolap bile 4 bin olmuş kendi dolabıma da sıkıştırmak istemem ilk bebeğim çünkü özeniyorum baya her şeye 🥹
Asyabuse nilayakinci benim koymaya yerim yok valla her yerim dolu sorsan 2 senelik evliyim 40 yıllık evliler gibi her yerde eşya var 😂😂 ikiz benimkiler bide mümkün değil sığdıramam dolabıma 😇 mobilya için ben biraz bekliyorum insanlar genelde yaza veya kışa girerken alıyor kışları daha uygun oluyor sanki ekim kasım gibi alcam inşallah
nilayakinci Asyabuse biz aklımıza koyduğumuz her şeyi başarırız çünkü bizim inanılmaz bir gücümüz var ve sevgimiz de vaaarr😂😂
Asyabuse nilayakinci yaaa seniii yerimmm yeriiim yaparız tabii kıız 🌸🌸🌸 biz her şeyin üstesinden geliriz mom power 💃🏼💃🏼