sliya30 valla ben çok masraf yapmadım duye belki al dedi kizlarimdan kalan kıyafetleri giydirecem nasipse hep unisex almıştık tek pembe yok fazla sadece 3 tane mavi baleyaz sarı karışık takım aldım o kadar başkada masrafımiz yok hrel ikici kızıma hiç bidi almamıştım sadece beyaz bı takım almıştım oda ilk doğduğunda giydirim diye 🙈