sliya30 Kızlar kızımın TERTEMİZ MÜSLİN pike battaniye vs hep duruyor saklamışım misler gibi 🌺🌺 ama ikinci oğlum geliyor acaba sadece bir adet dışarı için erkek için uygun bir renk alsam evde bunları mı kullansam boşa masraf yapmasam bilemedim 🙈🤣 yoksa doğduktan bir yıl aradan sonra bir Bebek daha yapsam belki kız olur (bu espiri tabisi) 🙅♀️🤣🤣😂
132025 sliya30 benimde oğlumdan kalma battaniyeler var şimdi kızım olacak sadece bi tane pembe alıcam oğlumda kalanları kullanıcam
Burcu-2634 sliya30 bence mantıklı bende 2. Olır diye hep iki cinsiyete güden renkler aldım 1 2 tane pembe aldım 🤭
gldn065807 sliya30 11 yıldır bende oğlumun battaniyesini sakladım şimdi kızım oldu evde kullanıyorum niye kullanmayasın zaten en çok kullanılan eşya
Asyabuse sliya30 kullan gitsin bence bir iki tane al dışarı çıkmalık eve geldiğinde birinin yanında kullanmalıl geçen ben e bebekten 30-40 tlye pamuklu battaniyeler aldım öyle yakalarsan süper masrafsız halledersin kızı erkeği kalmadı bence artık herkes her şeyi giyiyor zaten sen şimdi pembe battaniye kullanmıcan ama o büyüyünce pembe tshirt giycek 😂
sliya30 Burcu-2634 napıyım birinciyi dopurduktan sobra hiç düşünmüyordum daga çocuk tek çocuk kafası ile ilerliyordum 🙅♀️🤣 hatta o kadar şey vardık sıfır hepsi elden ÇIKARTTIM bilseydim saklardım ama 4 yıl oldu o kadar da herşeyi saklayamam 🙈🙅♀️🤣
2baby1moms sliya30 kullan sadece bir tane dışarda kullanabilmen için erkeğe uygun renk al zaten bebeğin küçük ya temiz yeni bir battaniye olmalı
NeeSalman Oğlumun battaniyesini evde kızım için kullandım mavi renkti. Ben kendi aldığım hiçbir şeyi mavi almamıştım belki ilerde kızım olursa diye, hediye gelmişti. Sonrasında kızım olacağını öğrenince krem rengi battaniye aldım dışarda onu kullandım.
Hanife47 sliya30 daha bu akşam eşimle aynı konuyu konuştuk sgbshsjs iki kızım var onlara hediye gelen daha pakette açılmamış kız battaniyesi var dedim kullansam bişi olur mu herkezden önce kocam dedi niye bi tane alamıyormsun😂lan ne alakası var yepyeni duruyor orada neyse ben napsam acaba yeni bı erkek battaniyesi alsam mı 🤔🤔
Aselinannesi3 Benimde kızım olacak ama ortak bir renk almayı düşünüyorum. Ne olur ne olmaz ileride oğlum olursa bir daha uğraşmayalım😅