Sarilale Nisayazc öyleymiş bilmiyordum annem dedi buzu çektim baya acıdı ama krem sürdüm yarım saat bekledim şimdi daha iyi. Yanık acısıda çok pis bir şey ya
Sarilale Halfey Silverdin değilde evde değişik bir krem buldum daha önce annemin yolladığı sürdüm o baya iyi geldi yarım saattir daha iyi
Sarilale balkizinbebegii vallaa onlar yoktu annemin daha önce yolladığı ne işe yaradığını bilmediğim bir krem sürdüm o iyi geldi yarım saattir daha iyi😀
1erkekkannesiiii Sarilale bence bi acile gidin ciddi bir yanıksa saçma sapan sebzeler işe yaramaz. Ben de yaşadım ıkıncı derece yanığı ilaç vermeleri gerekebilir ihmal etmeyin kalıcı bisey kalmasın cildinizde. Cok gecmıs olsun
Sarilale 1erkekkannesiiii çok ciddi bir yanık değildi ben buz tutarak hata ettim yüzden çok acıdı sonr abuzu çekip krem sürüp yarım saat bekleyince geçti çok şükür şimdi acısı kalmadı. Çok sağol teşekkür ederim
Damlaranadagtekin Soğuk suya tut sonrada tuz dok ustune evet biraz sizlar ama bi anca aci gececek ne su toplar nede yanmaya devam eder sabaha biseyin kalmaz ben hep oyle yaparim hemen acisi durur
Sarilale Damlaranadagtekin ben çok buz tuttum o yüzden kötü oldu ama şimdi şükür krem sürdüm biraz dayandım buz tutmadan geçti şimdi krenle duruyorum. Ama dediğiniz aklımda kalsın bir daha olursa yaparım sağolun 🥰
Zuhalbahri @Sarilale yakın bir hastanenin aciline giderseniz krem sürürler hemen geçiyor önceden çok yakardım elimi kolumu gider krem sürdürürdüm geçerdi hemen
Momtobe_ Sarilale silverdin kremin içinde gümüş olduğu için sürdükten sonra güneşe çıkarsanız iz bırakır bu sebeple sürdüğünüz yeri güneşe maruz bırakmamanız gerekmektedir. Anestol ve fito krem alabilirsiniz.