Sarilale Sahranr evde vazalinde bitmiş eczane yok yakında eşimle küsüm ona söylemiyorum. Şuan halim beter😀
Sarilale Asyabuse öyle mi iyi ki söyledin yapacaktım. Diş macununu internetten gördüm onu yaparım artık. Teşekkür ederim
Sahranr Sarilale ay keşke olsaydi o işe yariyordu yanık kreminden daha iyi salca sür bide istersen onu duymuştum ama vazelin kadar etkilimi bilmiyorum çok geçmiş olsun
HanifeAhmet Sarilale silverdin alın bir eczaneden yakınlarda varsa acısını alıyor yada patates sarın elinize geçmiş olsun 😒
Mer93 Buz tutmayın daha kötü olur soğuk suyun altında yarım saat falan tutmanız lazım daha sonrasında kantaron yada merhem başka çare yok
Nisayazc Sarilale yaniga normalde buz konulmaz su toplamasi yapar silverdin kremi veya yogurt surebilirsiniz
Sarilale Nisayazc öyleymiş bilmiyordum annem dedi buzu çektim baya acıdı ama krem sürdüm yarım saat bekledim şimdi daha iyi. Yanık acısıda çok pis bir şey ya
Sarilale Halfey Silverdin değilde evde değişik bir krem buldum daha önce annemin yolladığı sürdüm o baya iyi geldi yarım saattir daha iyi
TeoMom Sarilale Sarı kantaron yağı kesinlikle geçen kış 2. Derece yanık olmuştum doktorun verdiği kremlerin yanında sarı kantaronu kullandım çok iyi geldi
balkizinbebegii Sarilale kantoron yada vazelin sür ilk başta çok yakar sonra bir anda kesilir yanma. Biraz ıslatıp şeker de dökebilirsin eline oda iyi geliyo
Sarilale balkizinbebegii vallaa onlar yoktu annemin daha önce yolladığı ne işe yaradığını bilmediğim bir krem sürdüm o iyi geldi yarım saattir daha iyi😀