Esra_metehan34 Ben hergün bir adet şeftali yiyorum şükür olmadım 32. Haftadayım zeytinyağının içine incir koyup bir gece bekletip yerseniz bağırsakları çok iyi çalitiriyor bilginize geçmiş olsun 🌸
Zeynep_61_70 Happypregnant bende aynı durumdayım inanin ve gerçekden çok tşk ederim ♥️ o suyla birlikde onlari yiyip icicem dimi
Happypregnant Zeynep_61_70 aynen öyle akşamdan ıslayıp sabah ilk işiniz onları yiyip suyunu da içmek olsun ama düzelince hemen bırakmayın devam edin ki bir düzene binsin , geçmiş olsun
Aysef27 Zeynep_61_70 bende aynj problemi yasiyordum ustelik son haftalarimdayim dun doktor magnezyum yazicam rahatlarsin hemen dedi icmemle yarim saat sonra tuvalete gitmmr bir oldu rahatladim gercekden bu kadar hizli etki etmedi cok guzel bagirsaklarimin calistigini hisseddim sesler geliyorud karnimdan 😂
Beyzaaltun Zeynep_61_70 en büyük sorunum diyebilirim sadece probiyotik kullanabiliyorum suan için. Alflorex