Zeynep_61_70 deseniz ki doğumun nasıldı inanın hatırlamıyorum, hatırladığım tek şey kabızlık ve sonrası hemoroid kabusu! Günlerce haftalarca bebeğimi emzirirken ağladım çünkü oturamaz duruma gelmiştim, gitmediğim dr kalmadı ve en son beni ameliyat edin ne oluyorsa olsun artık diye her şeyden vazgeçmişken, hiç bir ilacın yapamadığı ve bir çok arkadaşıma da doğum sonrası tavsiye edip güzel sonuçlar duyduğum tarifi vereyim size . Akşamdan bir bardak suya attığım bir kaç kayısı ve incir kurusu. Evet şaka gibi , piyasada belirli sayıda ilacı olan hiç bir şeyin dindiremediği o acıyı bağırsakları yola getirerek çözdüm;) kabızlığın hemoroidin en önemli ilacı yemek kültürü , o da uzun bir süreç olsa da bu dediğimi her gün yapın bir kaç güne inşallah faydasını görürsünüz. En azından hiç bir zararı yok, dua edersiniz ;)