Bebegimizolsun Pertefeza haklısın diyorum ya kötü bişey çıksa bu sefer hamileliğimiz zehir gibi geçecek oyüzden çok kararsızım
Yesim52 Bebegimizolsun amin hepimize nasip etsin.ama suan cok kararsızım ben de bu tarama konusunda.yarın ola hayrola
Denizz4 Ben de yapmamaya karar verdim çünkü yanlış çıkma payı da var ve sorum var denilip sağlıklı doğan bir sürü bebek biliyorum
Bebegimizolsun Denizz4 kesinlikle çok var öyle aileye sorunlu diyip aldırmak için baskı yapan ve sağlıklı doğan çok bebek var Zaten %100 değil bence oyüzden gidince psikolojik olarak hamilelikte bebekte etkilenecek
Pelinakcn Bebegimizolsun aldırmak olarak düşünmeyin bunu zaten bildiğim kadarıyla 10.haftaya kadar aldırabiliyorsunuz. Allah korusun böyle bir durum varsa kendinizi hazırlamak açısından önemli ben yaptırdım tavsiye ederim
Bebegimizolsun Pelinakcn anladım kuzum hani test %100 doğru değil ya, bazen bebekte sorun olduğunu söylüyorlar aile bebeğini doğarana kadar anne hep telaşlı üzüntülü oluyor buda illaki bebeğe geçiyor Ama doğunca bazen sağlıklı da oluyor yani o açıdan diyorum
Freshmomy Arkadaşlar bence testimizi mutlaka yapalım aldırmak değil mesele ona göre tedavi doğum vs şekillenir bebeğin sağlık durumu cok önemli
gkbyza Freshmomy ikili testte ense kalınlığına bakılıyor down sendromu riski belirleniyor ama kesinlik belirtmiyor tedavisi de yok bu risk durumunun . Sadece ebeveynleri bilgilendirme amaçlı zaten detaylı usg de organ kontrolü yapılıp hastalığı var mı yok mu tedavisi nasıl olur belirleniyor ikili üçlüde böyle bir durum yok
Bebegimizolsun Freshmomy haklısın canım öyle de düşününce mantıklı geliyor böyle de iki aradayım yani bende
Ga1905 Bebegimizolsun geç olur canım bende 12 haftalık hamileyim bugün yaptırdım, yaptır bence down sendromlu olup olmadığına bakılıyor
Bebegimizolsun Ga1905 anladım ama 13 haftalıkken evime gideceğim mecbur ozaman gideceğim doktora 16ya kadar bakılıyormuş
Yesim52 Bebegimizolsun canım gittim bugün dr a hersey normal ama prosedür gereği yapalım dedi dr 3 lü tarama . Yaptırdım sonuç 1 haftaya cıkacak. Minnoş kızım gayet sağlıklı şimdilik
gkbyza Bebegimizolsun ben yaptırmadım canım cünkü etrafımda çok duydum görümceme bile demişler çocuğun down sendromlu olacak diye arkadaşımın bebeğine de. Ama çok sağlıklı çocukları var boşuna stres yapmışlar. Varsa da allahtan zaten aldırmayı hiç düşünmezdim o yüzden detaylıda öğreniriz durumunu diye düşündüm
_orhanbusra01 Duyguch01 evet canım ediyordu ztn happymom da eğer şanslıysanız hareket ederken görebilirsiniz diye görmüştüm ama bu kdr beklemiyordum görünce bend şok olmuştum 🥰