Pertefeza canimm ne olursa olsun dogurcam demene sevindim ama bu testlerin amaci cocugunuza sikinti var dogurmayin demek degil erken teshis tabiki bi cok anne cocugunu her sekilde kabul ediyo onemli olan eger bi sorun varsa erken tesHis, erken tedavidir.soyle dusun bebegnde bi sikinti varsa sen dogurana kadar arastrirsin egitim , hastne vs neler yapabilecgini en bastan bebis dogmadan kabullenir kendini hazrlarsinn . Bence cok onemli bu testler kesinlikle aksatma yaptr. Tas atyonda kolunmu yoruluyo sanki boyle testleri atlamayalim lutfen