Canım bunun heyecanla beklencek bi yanı dahi yok. Yanlış anlama ama keşke bu işler bu kadar kolay olsa. Adet gecikmesini beklemen gerekiyor hadi tutamadın kendini adet günü yapmalısın kesinlik için.Aşılama yaptırıyoruz, tüp bebek yaptırıyoruz onda bile 2 gün sonra belli olmuyor. Aşılama yaptırmış biri olarak söylüyorum doktorum 14. Gün test yapıcaksın diyor. Senşn dediğin gibi ilişkiden 2 gün sonra çıksa bütün doktorların hamile kalmak isteyenlere garezi var o yüzden 14 gün bekletiyor 🙄 gebelik nasıl oluşur onu bi öğrenin derim. Beta ne zaman yükselmeye başlar falan bi bakın bunlara. Burda kaç kişi size yazmış biri aykırı konuşmuş ona inanmak istiyorsunuz diye herkesin doğrusunu sorguluyorsunuz. Kim sizi hangi amaçla 10 gün bekletsin. Kan senin damar senin kol senin çok inanıyorsan çıkacağına git ver arkadaşım test. Ama çıkmazsa üzülme çünkü çıkmaz zaten 😂