3prens71 Hatice2323 pazartesı gtmıstım 2900 cıktı doğum sezeryan olucak zorunlu nst sımdılık yok ama her an olabılır dedı dr hftya tekrar cagırdı sezeryan ısmlerı ıcın
Hatice2323 3prens71 evet ilkinde de sıkıntı olunca omuzu zedelemislerdi sol kolu oynamıyordu fizik tedavi felan oldu iyi oldu ama bunda da zorlamak istemiyorum kalıcı bisey olmasından korkuyorum 12 eylüle gün aldik
Obirgebe Hatice2323 geçen hafta 36 da 2750 di bu hafta cuma günü gidecem nst de az sancılarım çıkıyor ama sezaryen olacak 5 eylül
QulizadeLamiye Hatice2323 bebek kilosu 32+0 da 1800 gr şimdi 36 +3 bebeyin kilosun bilmiyorum nst sancilar normal henuz allah izin veririse normal doğum olacak yani gunu beli deyil 😊
Hatice2323 QulizadeLamiye o zamanını bilir annesi hayırla kucağına al . Son haftalarda kilo alımı artıyor 2800 3000 kilo felan olmustur
Hatice2323 Buke33 öyle mi geçmiş olsun canım neyse ki şu doktorlar var ya evlatlarımıza sağ salim kavusalimda bi hafata erken bi hafta geç fark etmez