efnandogamoms Hatice2323 bebek kilosu 37+0 da 2850 gr nts iyi sancılarım 38+3 de doğum sezaryen 1 Eylül yani
HilalEyce Hatice2323 36+3 te bebek kilosu 3800 gramdı. Nst de bir kere 100 ü buldu sancım. Cuma günü 37+3 iri bebek olduğu için gün verilecek hayırlısı bekliyoruz
Hatice2323 HilalEyce oyle mi hayirlisi olsun normal sezeryan fark etmez . Allah kucağına almayı nasip etsin canım
Kubra_miray_szr Bizde 36 haftadayız kilosu gidince öğreneceğim birşey soracağım sezeryani hangi haftada yapıyorlar
Nissaam Kubra_miray_szr 39 dan önce yapmiyomus benim doktorum acil durum olmadigi için sezeryan olucam.bende iri gidiyo diye 39. Haftada alicak 10 gun sonra yani
Onlyyou Benim bir büyük sancım çıktı 35. Haftadayım kasıklarımda ağırlık karnımda kasılma ve kramplar oluyor böyle olup da haftası uzayan var mı erken doğum olabilir dedi daha çok küçük
43serife Hatice2323 yarın 37 haftalık olucaz sezeryan günü 5eylule konuştuk ama önceden ağrı falan bişey olmazsa 36 haftalıkken 2600 gramdi yarın bir hafta daha geçmiş olucak bakalım bir hafta da kaç gram almış nst de sancı çıkmadı şuana kadar zaten 2 kere girdim yarın bidaha giricem
Aysef27 Hatice2323 2900 gr 36+3 haftaligiz dogumda ilk gebelik simdilik normal doguma engel bisey yok beklemedeyiz
Nissaam Hatice2323 kalbimde delik var cocuk iri olucak gününü beklersek ve hic sancım yok halâ suni sanci falan doktorum riske atmak istemedi zorlucak diye