minnakannesi08 benimde 5+6 haftaydı kanamam oldu.peçeteye bayağı geldi hatta sonra şıp şıp aktı.hemen kadın doğum acile gittim,alttan baktı.kese etrafında kanama var dedi, ama içinde bebek yok dedi.( Ama 3 gün önce gibi özelde doktorum bebeği görmüştü,çok korktum) dedim iğne ilaç, kalp atışı henüz oluşmamış yeni gebelik birşey yapamayız,yat dinlen dedi.(eşimle kan uyuşmazlığı var ,tahlil yaptı 5 saate çıkar iğne vurcaz gel dedi) hemen özelde ki doktorumu aradım progestan hap yazdı aldım içtim, kanama azaldı.ertesi gün gittm (bu arada 2 saatlik mesafede kayınvalidemde ziyaretteydim,hemen yola çıktık o şekilde ,doktorum yolculuk yatarak Git dedi) ertesi gün hem düşük için hemde
Kan uyuşmazlığı için iğne yapıldı, kese etrafında kanamayı gördü ama durmuştu ,yine aktif hafif kanamalar vardı ve bebeği de gördü hatta kalp hareketini kıpırtıyı gördük (ses henüz yoktu onu da şükür 4 gün sonra duydum) hapı içtim ve hep yattım bu süreçte şükür şu an aktif kanama yok ama o acildeki doktor beni çok korkuttu hem müdahale yok hem bebek yok dedi ,bu arada bu olay cuma günü oldu ,o günden beri ilaç içip yatıyorum ,Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin, nacizane tavsiyem özelden randevu alıp gidin lütfen ,sizin içinde dua edicem.