5+4günlük geleyim bugün biraz iş yaptım evde dinlenerek ara vererek ama 2 saat önce karnım ağrımaya başladı tuvalete gittiğimde kan geldi peçeteye silincede geldi hemen hastaneye gittim muayene ettiler kendi aralarında birşeyler konuştular anlamadım ilaç falan da vermediler haftaya tekrar çağırdılar bebek görünmediği için başına gelen varmı