deryarslan00 bende yarın öğrenirim inşallah ilk kızımda asla hiçbirşey hissetmedim ama bunhamikekiğimde kızım olacağını hissediyorum çok fazla ama tam terside olabilir bilmiyorum aynı şeyleri yaşıyorum çünkü . Kızlar güzelliği alır derler buna çok inanıyorum rengin soldu sivilcelenmeler vs.. bakalım yrına ola hayrola heyecanlıyım erkek olursada ikisinşde tatmış olacağım