Kızlar bir şey diyeceğim ben bugun hastaneye gittim ilk 9 ağustos’ta gitmiştim dedi işte kalp atışını duyamıyorum aşağıya gönderdi orda da yoktu kürtaj ol dedi işte 1 hafta fazlasını önermiyorum diye bekleme teyzem de moralimi bozuyor diyor işte ilk kalp oluşuyor yanlışın var ben diyorum geç duyan var diyor yok bebeğin kalbi ölmüş kafasına göre bir şeyler diyor nolur beni sakinleştirin moralim çok bozuk bebek 6. Haftalık 2 günlük demişti.