Der_0 canım ben bekarken öğrenmiştim kist oluşmuştu o yüzden doktora gitmiştim tesadüfen onu da gördü doktorum. Evlendim 1.5 sene korundum korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım bilinçliydim çok araştırmıştım çift rahimi. 7 haftalıkken lekelenmem oldu doktora gittim ve kalbinin durduğunu öğrendim. O şekilde hemen kürtaja alındım. Kalp atışını vs duymuştuk. Kürtajdan sonrada bir sürü doktora gittim hepsi yumurtalıkların çok iyi rahimde kendini toplamış sorun yok dediler ama henüz kalamadım bakalım bekliyorum 💁🏻♀️