Der_0 kaç haftalıkdı düşük yaptığın? . Ben de bu düşük ihimalinden çok çektim. İlkin de 3 defa hastanede yatdım 2si düşük 1ide ateşim düşmediği için. İlkinde kanama alanım olduğu için kan geliyordu 2cide kan içeride birikib duruyordu. 2 hamilelik geçiren birisi olarak kanama alanı varsa ve çift rahimliysen tek çare yatmaktır. Bol bol dua edin yatın ayakta kalmayın uzun yol yürümeyin. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız. 🤗