Naz_1648 ben de 34. Haftada su azlığı ve gelişim geriliği sebebi ile ilgili hafta yattım suyum 5 lerdeydi Şükürler olsun havuç suyu ile en son pazartesi 14 lere kadar gelmiş suyum deneyin bi isterseniz ben katı meyve sıkacağım olmadığı için rendeleyip kaynattım içtim