Kızlar merhaba geçen hafta kontrole gittim suyun bir miktar azalmış dedi ayrıntılı dopplere gir dedi sistemden oluşturdu.i ama devlette bulamadım randevu ona bu hafta gittim gene suyun normalin sınırında dedi (geçen gittiğimde burda renkli doopler yok demişti) bu haftada bana bidaki haftaya randevu verdi. Böyle durumu yaşayan var mı acaba? Nts sonucum da iyi çıktı. Ama bidaki haftaya kadar özele mi gitsem ayrıntılı için bilemedim 🥲 34. Haftadayım yaşayan varsa lütfen yaZsın🤲🏻