aybarsaybuke evet 3.gun hormonlara bakıyor zaten ilacı da 3.gun kullaniorsun benim hormonlarim yerindeydi ilk sefer hemen başladık ama ikincisinde kürtajdan kalma kist oluşmuştu 1 ayım onun gidermekle geçti yani ne kadar erken gitsen iyi Allah göstermesin bir sorun varsa onunlada zamanın gidiyor çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese versin herkes bu duyguyu tatsın inşallah