Nskyhn kendini neye hazır hissediyorsan ona karar verirsin artık sezaryen de normal kadar güzel ve rahat geçen bir doğum şekli 😂 normal doğum yapabileceğine inanıyorsan yaparsın ama ben en başından beri istemedim mesela. Hiç arada kaldığım bir dönem olmamıştı hep sezaryen derdim 🙈 yarın doktorumdan gün isteyeceğim mesela çok heyecanlıyım 🥹🥰