Nskyhn yoo sezaryen düşünüyorum ben 😂 doktor 5 dakikada kesiniz doğuracağıma garanti verirse normal yaparım onun dışında yapmam 😂😂 benim de yok kuzum üstelik şu an eşim Çanakkale’de, kayınvalidemler Tokat’ta, kendi Ailem Adıyaman’da ben Kocaeli’deyim 😂 en yakını 5 saat uzakta yani ama bunu stresine girmek istemiyorum kendimi her şey yolunda gidecek ve zamanında, gelecek olanlar geldiğinde doğuracağıma inandırıyorum 🤷🏻♀️🙈