miracefemom7 -Papatya- yaa ama ne ben nede eşim istemiyor zaten sevgililikten beri diyorduk istediğimiz ismi koyalim diyo allah razi olsun ailelerde bize bıraktı yani 🙃❤️ sizin ne ismi
Kaganimm miracefemom7 Tam da bugün öğrencim Miraç Efe nin sınıfta hep uyumlu olduğunu ve sessiz yapıya sahip olduğunu söylemiştim öğretmen arkadaşlarıma. Yalnız ben isimle alakası olduğunu düşünmüyorum saçma geliyor bana kişilik ve karakter meselesi .
N_A_Z_L_I_M miracefemom7 Benim ilk göz ağrım oğluşum Adı Miraç ☺️ Akıllı oğlum benim.Baba tarafında inatlık var bazen oğlumda da olabiliyor yani ismiyle alakalı değil kan çekiyor 🤩 Karakter🤷