Rabishanim Tuuba47 ben yaptırmadım ılkınde yaptırmıstm bunda gerek duymadım.hersey cok pahalı dıye.🤷🏼♀️Durumu cok ıyı olan yaptırsın🥹👍🏻
trakyalikizce Tuuba47 ben yaptırmadım normal hastane çıkışı aldım malum ekonomi… uzun süre giyebileceği bir şey olmadığı için çok para vermek istemedim
PapatiA Tuuba47 bende böyle yaptırmadım normal takımlardan aldım da bı tane tek tulum yaptırmayı düşünüyorum
Tuuba47 Rabishanim tabi tercih meselesi tatlım ben fiyat araştırması yaptığımda isimli ve mağazada satılanların hemen hemen aynı fiyat olduğunu gördüm bende böyle yaptırmayı tercih ettim 😇 ilkinde yaptıramamıştım bunda da heves ettim 💙
Symkrks89 trakyalikizce katılıyorum normal hastane çıkışları bile pahalı büyük setleri düşünmüyorum almayı kesinlikle. Alamayacağımdan değil ama mantıklı gelmiyor bana. Hastane çıkışları bi de sanirim daha küçük oluyor 0 3 ay bile değilse o kadar parayı bebeğimin ihtiyaclari için harcarım daha iyi. Giydiği eskimeden küçülecek.
Tuuba47 Tuba0701m çok teşekkür ediyorum instagramda ght_babyshop diye bir sayfada yaptırdım harika işçiliği ve kalitesi var 🥰 450 tlydi 10lu hastane çıkışı 🥰
CananDuru KayraVeAnnesi_06 merhaba cok guzel cok begendim nerden aldiniz acaba oglum olacak onun icin bakmak istiyorum bende
KayraVeAnnesi_06 Bussy_ İnstgram yada trendyol hobidik baby bakabilirsiniz çok başka modelleride var yada set şeklinde de mevcut
Hande123- Tuuba47 isimli hastane çıkışlarını çok anlamsız buluyorum her parçada ayrı ayrı isminin yazması garip geliyor.Chakradan bambu pamuk karışımı 2 tane hastane çıkışı aldım,onları kullanacağım
Defne_momm Hande123- bende ilkte özenmiştim sonra baktım herkes aynı şeyi yaptırıyor direk vazgeçtim 🤦♀️
Usnac1995 Hande123- beklediğim yorum 😂 çok abes duruyor bencede. Bende pierre cardin 10 lu setlerden aldım. Hem renkleri soft hem saha kaliteli .
star3star Hande123- sizinle aynı düşüncedeyim ama işte herkesin zevki tarzı farklı oluyor.ben genel olarak hastane tam set çıkışlarını bile sevniyorum.ben normal tulum içlik zıbın şapka ev eldiven olarak kombinledim birde düz krem rengi battaniye aldım.
Tuuba47 Nur_089 instagramda ght_babyshop sayfasından yaptırdım 450 tlydi 10lu hastane çıkışı kalitesi işçiliği harika 💙
Tuuba47 Maden amin çok teşekkür ederim canım benim instagramda ght_babyshop sayfasından yaptırdım 450 tlydi 10lu hastane çıkışı kalitesi işçiliği harika 💙