Simy Efsun_35 🤣🤣🤣🤣haha öyle sanırım sadece sabah yapiyo ama ben akşam altıdan sonra bişe yemiyorum çünkü aşırı derecede mide yanması oluyo yesemde geri çıkarıyorum yoksa telef oluyorum ondan uzun süre olunca kiziyo🤣
Usnac1995 Efsun_35 kız deli olma . 😂 o haftada çoğu kişi zaten hiç hissetmez. Ben 21 de hissettim. Ama bir gün hissedersem 2. Gün hiç hissetmezdim. 25 den sonra falan düzene girmeye başladı
Rabishanim Efsun_35 ayın 27 sinde 2 hafta olmuş oluyo.2 haftada bir kontrole gıdenler oluyor bı sakıncası oldugunu düşünmüyorum.içinde kuşkuyla yaşamak bebeği de senıde strese sokar.hanı bısey yoksa bıle bısey cıkartırsn ondan dıyom.baska doktora da muayne olabılırsn kendı doktoruna da.illa o gun gelceksın yoksa senı almayız içeri dememiştir herhalde doktorun🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
ZynpNhgl Benim bebeğimin hareketleri en baştan beri çok az. Her bebek farklı galiba. Doğsa da gözümün önünde olsa. Nerdesin diye çok aglamisligim var. Gün boyu kıpırtı hissedeceğim diye göbek izliyorum. Son 25 gün kaldı. Sağ salim gelsin lütfen 🤲
Merve201119 Efsun_35 16 haftada duzenli bir hareket hissedemezsin canım üçüncü bebeğim olmasına rağmen 18 haftada hissettim ve üç gün hissetmediğim oluyordu cunki çok güçsüz hareketleri daha her hareketini mümkün değil o haftada hissetmen 25 haftadayim daha yeni duzenli her gun net hissediyorum 28 den sonrada düzene girer kötü şeyler düşünme
Heyecanli_gebe1 Ben 20.haftada hissetmeye başladım. Şu an 21+1olduk.cok minik minik tekmeler hissediyorum. Anası gurban olsun vereneeee😂tepikliyo beniii😂
Sehrbnon122 Efsun_35 kız saçını başını yolarım ahhaha sus sus kötüyü niye çağırıyorsun manyak Allah korusun aaaa deli yaaa bu haftalarda cok normal merak etmeeee😂😂😂😘😘
Efsun_35 Sehrbnon122 Korktum Hastane gelse randevum koşarak gidicem korkuyorum tık yok hala tembel midir birşey mi oldu bu sebep den bi kere daha doktora gittim ultrasona girdim maşallah dedi doktor baya hareketli annesi dedi 5 gün oynamadı hatırlar sın belki aşk.
Sehrbnon122 Efsun_35 askım erken daha kendini lütfen strese sokma ben 25 haftalık hamileyim benimkiler de bazen haraket etmiyor normal merak etme
Seyma0323 Sehrbnon122 bende hemen hemen senin kadarim canim 24+2 benimde 2 gündür acayip azaldı dün hiç hissetmedim taaa geceye kadar hafif 1 2 kere normalde sabahlarida pit pit hissediyordum tık yok 😞
smglplt1453571 33+4 haftaligiz geceden beri uyutmuyor tekmeliyor gece kalktım yemek yedim tekmelemeyi bıraktı sabah yine tekmeliyordu sanki içerde tekvando yapiyor kizim