Efsun_35 ayın 27 sinde 2 hafta olmuş oluyo.2 haftada bir kontrole gıdenler oluyor bı sakıncası oldugunu düşünmüyorum.içinde kuşkuyla yaşamak bebeği de senıde strese sokar.hanı bısey yoksa bıle bısey cıkartırsn ondan dıyom.baska doktora da muayne olabılırsn kendı doktoruna da.illa o gun gelceksın yoksa senı almayız içeri dememiştir herhalde doktorun🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️