Bahar11mucize Kumral60 benimki iyiymiş valla 80 muayne ücreti doğumda normal sezeryan fark etmiyo 1350 😂 okdar pahalı acıbadem falan var sanıyodum ben 😂
Kumral60 Bahar11mucize yok.canim acibadem suan da ucmustur sanirim sen hangi hastane yakinsa oraya gideyim😊
Bahar11mucize Kumral60 bursa inegölde gidiyorum canım ben 😊 aslen bilecikte oturuyorum ama burda özel hastane olmadığı için ailemin yanında bi özel hastaneye gidiyorum bende 😊
Kumral60 Bahar11mucize ben oraya gelemem 😁😁 uzakmisiz canim. Bilecikte ozel hastane olmamasi kotu olmus Allah yardim etsin cnm
Bahar11mucize Kumral60 benim işime geliyo canım annemin yanında doğurcam misss 😂😂 inşllah tabi insanın ne olcağıda belli olmaz 😂
Nurci Cumartesi yaptırdım sultançiftliğinde 38 tl bence kesinlikle yaptırın benim şeker yüksek çıktı diyet uyguluyorum şimdi
ikizlerimveannesi SenaElyakut glukoz 60 dk diye geçiyor test adı 78 çıktı eğer bu fazla çıkarsa başka testler yaparız cıkmazsa hiç gerek yok dedi sonucuma da gayet iyi dedi
deletedmom6295 Elasu şeker yüklemesi yapıldı diye gebelik şekeri olmuyorlar gebelik şekerini ortaya çıkartan en garantili yöntem şeker yüklemesi.