Zeynep30 Kızlar merhaba. şeker yüklemesini sağlık ocakları yapıyor mu siz nerde yaptırdınız nasıl bir işlem
Kumral60 Zeynep30 hayir canim özel ya da devlette yaptirmalisin. Sekerli su iciosun eczaneden alip aclik ve tokluk sekeri olcumu yapılıyor bana da az kaldi devlete gidicem ozelde pahali oluyor.
Bahar11mucize Zeynep30 sağlık ocaklarıda yapıyo ama devlette yada özelde yaptırmanızı tavsiye ederim ben Kumral60 ayrıca özelde pahalı değil canım 15 lira ücreti
Kumral60 Bahar11mucize gercekten mi çok ucuzmus ama kan vermek bile pahali diye dusununce oyle dusundum yarin sorucam gidince merak ettim.
Zeynep30 ymr Ben normalde özele gidiyorum ama galiba bir gün önceden tatlı yemeyip 12 den sonrada bişeyler yememek gerekiyormuş ben bilmiyordum doktorumda bilgilendirmedi hastanede uzak. Buradaki devlet hastanesinden randevu almam gerekiyor değilmi doktordan
ymr Zeynep30 aynen randevu alıcaksın 12 saat boyunca bişey yememiş olcaksın Elmalı gazoz gibi şekerli bi içecek veriyorlar sonra kan tahlıllerini alıyorlar
ikizlerimveannesi Zeynep30 3-4gün önce yapıldı zaten takipli olduğum özel hastanede sağlık sigortamız olduğu için hiç ücret ödemedik Elmalı gazoz tadında bir içecek içtim bir saat sonra kan verdim
Bahar11mucize Kumral60 bende aradım sordum kendi hastanemi tabi hastneden hastaneye fark edebilir ben bide idrar tahlili verdim hepsine 21 lira. Ödedim
Kumral60 Bahar11mucize cok uygunmus canim ama sanmiyorum bizim burda kan tahlillerine bile 800 istemislerdi baska hastaneye gectim yarin ona da sorayim uygunsa yaptiririm yoksa devlette artik.
Bahar11mucize Kumral60 800 lira hangi tahlile verdiniz çok pahalı muayene ücretiniz ne kadar ki. Benim en pahalı verdiğim 450 oda perünatolog detaylıyı yaptığı için 2 li teste 100 lira verdim 3 liyede 150 lira olması lazım bunların hepsi özelde yaptırdım
Kumral60 Bahar11mucize 😁😁 istanbul da bazi hastaneler boyle muayene 140 tl cnm suan artmistir tabi durmadan degisio dogum 4500 normal dogum oda 😀 ben vermedim ama devlette arkadaslr var saolsun okmeydaninda yaptiriyorum dogum ozelde olcak yarınki hastane 56 tl imis muayene dogum 1800 bakalim insallah memnun kalirim da devam ederim kac doktor gezdik.
Kumral60 Senademirkol gerekli canim hatta cok onemli cocuk icin seker cikarsa diyet uygulaniyor mutlaka yaptır. Yaptirma diyenlere kulak bile asma.
Elasu Bnde çok tereddüt lüyüm şeker yüklemesi konusunda bu hafta yapılcak sanırsam ama ondan sonra şekeri çıkanlar var ilaç kullananlar var çok iyi bişey değil diye biliyorum ama kesin net kararı dokturuma bırakıcam bakalım
deletedmom6295 Elasu şeker yüklemesi yapıldı diye gebelik şekeri olmuyorlar gebelik şekerini ortaya çıkartan en garantili yöntem şeker yüklemesi.
Bahar11mucize Kumral60 benimki iyiymiş valla 80 muayne ücreti doğumda normal sezeryan fark etmiyo 1350 😂 okdar pahalı acıbadem falan var sanıyodum ben 😂