trakyalikizce Der_0 saygısızlığın lüzumu yok ben düzgün bir şekilde cevap vermişim sizin üslubunuz hiç hoş değil. Kimseye bilmişlik tasladığım da yok siz benim cevabımı düzgün okumamışsınız belli ki.