Brn23 Kbramhmt evet iki kere yaptım birincisinde 2 saat sınra çok silik çizgi çıktı ikincisinde beş dk içinde çok silik çizgi çıktı
Brn23 Nujinkanat ilk başlangıç tarihine göre 6 haftalık görünüyor ama benim geç döllenme olduğu için bilemiyor daha gidersem doktor söyler ☺️
Nujinkanat Brn23 benim de 10 olması lazım ama 9 Ağustos’ta gittiğim zaman daha küçük demişti kese de küçüktü gerçekten
Der_0 trakyalikizce Arkadaşlar gönderileri nerenizle okuyorsunuz ?? Sonrakilerde okuyup bilmişlik taslayın lütfen ya daha sonraaa çoook miniktir yazmışım orda görmüyor musunuz?????
trakyalikizce Der_0 saygısızlığın lüzumu yok ben düzgün bir şekilde cevap vermişim sizin üslubunuz hiç hoş değil. Kimseye bilmişlik tasladığım da yok siz benim cevabımı düzgün okumamışsınız belli ki.
hilalella Brn23 benim 9 çıkmıştı sakın söylenen olumsuz şeylere kafayı takmayın değeri 2 günde bir tekrarlayın sonuç binlere çıkınca kese gözükür şuan 10+4teyim hayırlı olsun
ikra06_09 Beklenen Adetten 5 gün önce idrarda pozitfi gördüm aynı gün kan tahlilinde hgc16.5 ti bugün adet olmam gereken gün doktora gittim 5mm kese gördü sizce ne zaman bebeği görebiliriz
Kbramhmt ikra06_09 merhaba ben 83 ile ogrenmistim kese bile yoktu ortada daha sonra kese ve bebek gorundu bu arada idrar testin pozitif cikmis ya hangi testte cikti
ikra06_09 Bende 16 beta çıktıktan 4 gün sonra kese 5mm göründü rahim duvarımda kalınlaşmış acaba bebek ne saman görünücek
Nujinkanat ikra06_09 bebeğin görünmesi biraz zaman alabilir ben de göremedim çünkü çok böyle küçük bir şey görünüyordu sanırım 8-6-7 civarı görünüyor yani o haftalarda ben yarın gideyim kaç haftalık olduğunu öğreneyim size haber veririm görürsem