aysee_aktass Brn23 hamilesin 1,2 gün sonra tekrarla testi yükselmiş olacaktır benim kardeşimin 5 çıkmıştı hamile şuan 5 aylık 😄
Nujinkanat Brn23 ara sıra kan verin bakın yükselmişse o zaman gidersiniz çünkü doktora giderseniz de faydası olmayacak üzülürsünüz sonra niye görünmüyor diye
Nujinkanat Brn23 normaldir ama benimki 1.043′tü tabii benimki geçmişti çünkü ben en son Haziran’da adet olmuştum Ağustosta fark ettim o yüzden benimki biraz yüksekti ama yeni ise düşüktü tabii
Edabykl Brn23 yok gec dollenme olunca böyle olabiliyor benimkide adetime 1 gun varken baktirmistim 20 çıkmıştı 😂
minnakannesi08 Brn23 çok yeni canim 2 gün sonra tekrar kan ver yukselmiş mi bende kızımda adetime 3 gün varken 70 gibi bir değerle öğrendim hayırlı olsun
Gzdmrt2905 Brn23 Hayırlı olsun arkadaşım 15 ile öğrenmişti doğum yaptı ben de beta 41 le iki günde bir kan ver değerlerin yükseliyor mu bak şu an doktora gitsen bile dicekki on gün sonra gel o yüzden kendini strese sokma güzel düşün dikkat et 🥰🌸
Nujinkanat Brn23 yani 10 gün diyebiliriz o zaman tekrar kan verirsiniz de eviniz dediğim gibi tam yükselmişse o zaman gidersiniz ama şu an erken
Der_0 ipekveatlas güzelim her zaman için bazen gördüğüne bile inanma. İkinci başka gönderide yanıtladım zaten henüz gebelik çok minik iki gün sonra test tekrar yap dedim değerin yükselişine bak ☺️
Aysemeva0306 Brn23 on gün gecikme ile değerim 9.6 dı şuan 28 haftalığım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙈