Fatime07 Brn23 Hamilesin canım hayırlı olsun Ama daha çok yeni stres yapma sakin kal tam tutuna bilsin değerinde yükselsin doktora gitsende şu an kese göremezsin Tutunabilmesi için sağlıklı şeyler ye inşallah dua et
_ozlmm Brn23 Çok yeni gözüküyor canım ☺️ Bende 32 ile öğrenmiştim inşallah sağlıklı bir şekilde artış gösterir hayırlı olsun 😍❤️
Fatime07 Brn23 evet o yüzden stres yapmamak sakın kalmak pozitif düşünmek ve sağlıklı beslenmek önemli sonrasında takdır Allah’ın 🤲🏻
Aalleeyynnaa Hamilesiniz hayırlı olsun benim ilk beta 22 idi 😊 çok çok yeni Masallah kendinize dikkat edin stres yapmayın 2 gün sonra zaten yeniden kan verirsiniz
Der_0 ipekveatlas güzelim her zaman için bazen gördüğüne bile inanma. İkinci başka gönderide yanıtladım zaten henüz gebelik çok minik iki gün sonra test tekrar yap dedim değerin yükselişine bak ☺️
dezgi Brn23 hamilesin canım bende 18 ile öğrendim önemli olan 2 gün sonra en az %60 artarak ilerlemesi bu hormonun 1.5 hafta sonra inş sağlıklı ilerlerse keseyi görürsün 😍🌼
Brn23 dezgi şuan artıp artmayacağını düşünüyorum da düzgün şekilde ilerlerse 1 buçuk hafta sonra oluşur mu kese . 20 düşük olduğu için kafam karıştı 😂
NiilaYYy Brn23 0 üstü hamile demektir ama çok çok yeni gibi duruyor 2 gün arayla beta ver tekrar değer yükselirse hayırlısı olsun
MMelissaaa- Brn23 canım hamilesin. Değere hiç bakma önemli olan 2 günde bir 2 kat ve üzeri artması. Ben 8 ile öğrendim çok şükür sağlıklı arttı. Hayırlı olsun 🫶🏻