Oznur-aytac04 benim bi senem oluyo 3 defa girdim ultrasona 34 haftaligim bidaha hic girmedim bana gecen saglik bakanligindan bi kagit geldi alman kizamikcilik haslatigina konuamiyacagimi yaziyofu arastirdim hic iyi seyler yazmiyodu cok ediseliyim 34 haftalik oldugum icin iki haftada bir gidiyorum busefer gitigimde ogrenicem insallah cidii bisi yoktur korkuyorum bebege zarra verimi diye ve ben hic kilosunu ogrenemedim onuda sorucam