Aybigesrky ilk bebeğimde hem özel hem devlet takipliydim. Devlette doğum yaptım. Çok muhteşemdi. Normal doğum yaptım. Eminim özele gitseydim beni sezaryene alırdı. Her şey yolundaydı sadece bebeğim içerde kakasını yapmıştı. Özelde direkt sezaryene alıyorlar böyle bi durumda. Devlette doktor ve ebeler sürekli takipteydi normal doğum yaptım. Ebeler de çok ilgiliydi doktor da, bebek hemşiresi de. Hiç azarlama olmadı. Ama ben sürekli onları dinledim. Şimdi ikinciye hamileyim. Aynı hastanede aynı doktora gidiyorum. İnşallah doğumumda o doktor nöbetçi olur diye dua ediyorum. Çok ilgili sağ olsun. Doğumumda kesi olmuştu. Tabiki uyuşturdular. Devlet hastanesi insanları canlı canlı kesecek değil. Bence çoğu kişinin devlet hastanelerini kötülemesi bu. Devlet hastanelerinde ebeler daha tecrübeli. Ve unutmayın özelde siz müşterisiniz. Sizi biraz pohpohlamak zorundalar.