Aybigesrky devlet ve özel ayırımı yapmayın tamamen doktorla alakalı tecrübe ile alakalı devlette günde bilmem kaç tane doğum oluyor ebeler tecrübeli ilgi az diyenler oluyor ama onalri da anlamak lazım günde kaç tane insanla uğraşıyorlar nazlisi var cirkefi var ilin diyince ikinmayami sürekli bağırıp durani nazlisi yani onlarda illaki azarliyorlar bazıları hakediyor ama ben ilk dogumumda özele gittim hep ve suyum geldi gittim bana sezeryan yapabiliriz ancak şuanda anestesi doktoru izine çıktı baabsi hasta demesinler mı çıldırdım ya o kadar para döktüm 9 ay ne demek sadece sezeryan neyse diğer özele gitmek yerine devlete gittim gayet güzel ilgilendiler ama yanımda bı kadın vardı çığlık çığlığa ya anlatamam ebeler kalk gez diyor o yatıyor ikin diyor ikinmiyor yattigim yerden olmaz gezele duşa gir acilmam hızlandım diyolar ama kadın sadece bagirmakla meşgul ee öylesine tabi kiizp agirirlar o yüzden dua edin bence en tecrübeli ebeler devlette bu hamileliğimde sadece devlete gittim ve doktorlar olsun acildeki ebeler olsun gayet bilgili ve ilgili