Gizemozge92 Dediğim gibi vücut yapısıyla da alakalı tabiki. Ama şöyle birşey de var ablam 52 kilo olmasına rağmen ilk doğumunda değil ikinci doğumundan sonra bel ağrısı çekmeye başladı. Ve görseniz hayatta iki çocuk annesi demezdiniz o kadar zayıftı. Doğum esnasında yapılan yanlış müdahale de bazen kalıcı hasar bırakabiliyor. Mesela ikinci doğumun da ayağına çok yüklendiği için ayak lifini yırttı, bel ağrısı kaldı hatta bel fıtığına kadar vardı derecesi. Ama bazıları da var ki hiçbir şeyi kalmıyor maşallah. 🤷🏻♀️