merveaslannn Ben 21 haftalıkken hissettim canım daha 3 4 gün oldu hissedeli. Ben de senin gibi endişeliydim ama ilk hamileliğinse ya da balık etliysen hissetmemek normalmiş diye duydum :)
sinoli merveaslannn İlerleyen zamanları bekliyim bakalım sabırsız ya da ayırt edemiyor olabilirim 🤔 İlk hamileliğim bu arada ☺️
sinoli Der_0 Belki de dediğiniz gibi gaz zannediyor olabilirim ya da ben kızımda yüksek bir performans bekliyorum 😅
Der_0 sinoli İlk başta gaz gibi geliyor insana ama tam hareketini hissetmeye başlayınca gaz mı hareket mi ayırt edebiliyorsun artık 🤪
Der_0 sinoli En çok hareketli olduğu zamanlar yatış pozisyonuna geçtiğin zamandır sen dinlenmeye geçtiğin zaman oynamaya başlar birde sırt üstü uzanınca hissedebilirsin
Minikbebegim1999 sinoli basta ilk hissettiğimde birsey pit pit atiyor gibiydi bikere atiyodu sonra diğer tarafimda atiyodu ama cok hafifdi sonra dedm herhalde hissetmiyorm bana oyle geliyor 15 hafta olunca bu hiss daha sertce olmaya başladı ve çoğaldı
sinoli Minikbebegim1999 Haftalar ilerleyince dediğim gibi yüksek bir performans bekliyorum galiba ben 🙈
Minikbebegim1999 sinoli hahaha canini yakicak şekilde birden oynamaya başlar seninki kizinmi olucak oğlun mu oğlanlar daha cabuk hareket edermiş
sinoli Zynpbr00 Rahat uyku uyuyamıyorum zaten, Psikolojik olarak olduğum yere alışamadım. Eşimin de çalışma saatleri belli değil yarım yamalığım. Dört gözle yoldaşımı bekliyorum 🌸
sinoli Eyll06 Yok telaş yapan birisi değilim, Ne zaman hissederim tam olarak diye sormak istedim. Teşekkür ederim 🌸