sinoli Kızlar 18+5 olmama rağmen öyle aaa hissettim diyebilceğim kıvama gelemedim tahminen ne zaman hissederim bebeğimin hareketlerini? Geçen hafta gittim doktora gayet iyiydi ama ben artık hissetmek istiyorum galiba 😕
Der_0 sinoli İlk gebelikte 22 haftaya kadar hissetmemek normal karşılanıyor canım endişe etme bir kereden hissetmeye başlarsın veeeee artık durmazz 😂🫶🏻
HavvaSonmez03 sinoli ben 15 haftamdan beri hissediyom şuan 20 haftalık olcaz inşallah kıpır kıpır vallah sende hissedersin yakında canım 🤭
iremsknn sinoli ben 24. Haftada hissettim hiç sıkmayın canınızı sonrasında da keşke briaz daha az hissetsem de uyusam rahat diyorsunuz 😂
ZeynepzdemirAkta Ben ilk gebeliğimde tam 20. Haftada hissetmiştim. Şimdi ikincide 16 da hissettim. Endişe edecek bir durum yok eğer ilkse
sinoli ZeynepzdemirAkta Evet ilk gebeliğim, Teşekkür ederim endişe etmek değil de insan böyle kıpır kıpır olmak istiyor herhalde 🌸
KayraVeAnnesi_06 İlk gebeliklerde 20. Haftadan sonra net olarak hissediyorsunuz . Bende 20+4 de ilk olarak hissetmiştim
sinoli HavvaSonmez03 Ya bende o aralar hissediyordum bişeyler sanki, Ee haftalar geçince insan net bir şekilde istiyor 😅 Tatlı hiç yiyemiyorum ondan mı acaba 🤭
Der_0 sinoli Belki oynuyor sen gaz zannediyor olabilirsin çikolatalı tatlı olan şeyler pek işe yaramıyor ya bence ben ansızın bir anda hissettim ardı arkası gelmedi daha da kıpır kıpır şimdi🥹
Der_0 sinoli En çok hareketli olduğu zamanlar yatış pozisyonuna geçtiğin zamandır sen dinlenmeye geçtiğin zaman oynamaya başlar birde sırt üstü uzanınca hissedebilirsin
Minikbebegim1999 14+5 de hissetmeye başladım suanda 15+2 olduk baya baya hisediyorum özelikle sabahlari💙🥰 @sinoli
sinoli Der_0 Belki de dediğiniz gibi gaz zannediyor olabilirim ya da ben kızımda yüksek bir performans bekliyorum 😅
Minikbebegim1999 sinoli basta ilk hissettiğimde birsey pit pit atiyor gibiydi bikere atiyodu sonra diğer tarafimda atiyodu ama cok hafifdi sonra dedm herhalde hissetmiyorm bana oyle geliyor 15 hafta olunca bu hiss daha sertce olmaya başladı ve çoğaldı