Ben yıllarca kalbimde sorun olduğunu düşünüp kardiyolog kardiyolog dolaşmıştım sonradan anladım ki mide problemin çarpıntı yapıyormuş😂 senin midende sorun olması şart değil bu arada sindirmeye calısırken extra efor harcıyor o yüzden o çarpıntıların sebebi. Ölçtün mü hiç kaç nabzın, geçiyor demi 1 saate falan. Bir de hamilesin zaten kalbe binen yük fazla