Nurayaksan benimde diyabetin var insülin kullanıyorum levemir ve novarapid, ayrıca hasimato hastalığımda var levotiron kullanıyorum. 13. Haftadan itibaren sürekli carpintim oluyor,hızlı ve güçlü atiyo kendimi berbat hissediyorum. Eko yapilcak umarım güzel çıkar. Sizde tsh ve şekerinizi kontrol edin🙏