3babymom Gamzee66 evet limonlu seviyorum ama yine de hergun tüketmiyorm ciddi şekilde kramp yaşıyorum ve gece giren krampn ağrısı gün içinde yuruyemiyorm bacağım tutulmuş gibi oluyor cok kötü bisey şuan 35+2 haftayiz kendimi zorlayayim bir ay da olsa bebeğe de faydası olsun bari
EddaBilkil Gamzee66 rahimde kasılmalatım oluyor tuz maden suyu vs tüketme şişersin dedi. Normalde günde 1 taneyi öneriyorlar evet. Şu kasıkmalarım azalırsa belki tekrar içebilirim rahatça
Krnn1 Gamzee66 valla sabah içtim şuan canım çekti bir tane daha içmeyi düşünüyorum. İşin tuhaf kısmı ben maden suyunu içemezdim midem bulanırdı. Uyuşmalarımdan dolayı içeyim dedim sevmeye başladım😂
Emresra61 EddaBilkil maden suyu şişiriyormuymus ki hamılelıkte. Ilk oğlumda 7 ayıma kadar hergun bırtane ıcıyordum cok fazla sişmiştim o zaman sımdı ıcmıyorum pek arada belkı oyle sısmedım dıger hamılelıgım gıbı ondan kaynaklı mı acaba ki ?
berceste5155 Emresra61 eğer sodyum oranı fazlaysa ödem yapar hamilelikte magnezyum ve kalsiyum oranı fazla sodyum oranı düşük olmalı
Elisarli Gamzee66 her gün en az 1 en fazla 2 tane tüketiyorum maden suyunun içindeki sodyum oranına dikkat edin sodyumu düşük kalsiyumu yüksek olanları tüketin hem mideye çok iyi geliyor hem bebeğe de faydası var
Hamileanne01 Gamzee66 canım bana doktorum içerdiği zengin mineraller açısından günde 2 tane maden suyu içmemi önerdi
berceste5155 Ben hamilelğin başından beri içiyorum 35 haftalığız hiç magnezyum ilacı kullanmadım daha doğrusu doktorum yazdı iki gün içtim ve bana iyi gelmedi maden suyu kullanmaya devam ettim
Kbrakrs Haftamdayım ben de sade sade tüketiyorum çok da seviyorum ☺️ Arada 2 şişe olduğu da oluyo ama genelde günde bi tane mutlaka içerim