Gamzee66 Kızlar ben gebeliğimden önce de bol bol maden suyu tüketirdim. Günde 3-4 şişeye kadar içerdim. 🙈 Şimdi bazı günler 2tane içtiğim oluyor. Bir şişeden fazla tüketmek sizce zararlı mıdır? Siz ne kadar tüketiyorsunuz günde?
femme Gamzee66 maden suyu içmek bebeğe zarar vermez aksine içeriğindeki kalsiyum ve mineraller de bebeğiniz için faydalı olacaktır
Aslhnklk Gamzee66 Bu postu elimde maden suyuyla okudum😂 günde 1 tane tavsiye ediyolar genelde fazlası hakkında bir bilgim yok. Ama bazen bende ipin ucunu kaçırıyorum o kadar sıcak ki buz gibi çok iyi geliyor😂 bebeğede yararlı ayrıca
Vicibici Gamzee66 3-4 içmek faydalı değildir. 1-2 kez içmek gebelikte faydalı, benim midem çok yandığı zaman günde 2 maden suyu tüketiyorum
EddaBilkil Gamzee66 benşm doktorum yasakladı içme şişersin artık dedi 16+5teyim rahimde kasılmalarım var magnezyuma başladık. Bende haftada 2 güne düşürdüm şuan
Gamzee66 femme bunu biliyorum ama günde 1 tane öneriyorlar genelde. Ben bazen 2 içiyorum. Acaba 2 tane içmenin yarardan çok faydası var mıdır. Bunu merak ettim.
Gamzee66 3babymom içerisine limon sıkıp içmeyi dene istersen. Gerçekten hem krampları hem ağrıları ciddi oranda azaltıyor. Ben çoğu zaman magnezyum bile kullanmıyorum maden suyu ağrılarıma iyi geliyor.
Hamileanne01 Gamzee66 canım bana doktorum içerdiği zengin mineraller açısından günde 2 tane maden suyu içmemi önerdi
Asyabuse Gamzee66 ay ne güzel demişin hemen içeyim ben o zaman geceleri bacaklarım ne çok ağrıyor yahu 😞 ama hiçte sevmiyorum limon sıkardım hep tansiyonum düşük diye içemiyorum artık. Ama o kramplardansa içerim 😁😁
3babymom Gamzee66 evet limonlu seviyorum ama yine de hergun tüketmiyorm ciddi şekilde kramp yaşıyorum ve gece giren krampn ağrısı gün içinde yuruyemiyorm bacağım tutulmuş gibi oluyor cok kötü bisey şuan 35+2 haftayiz kendimi zorlayayim bir ay da olsa bebeğe de faydası olsun bari
Gamzee66 Aslhnklk bazen 3′üncüyü elime aldığımı fark edip hiç fark etmemiş gibi içmeye devam ediyorum.😂 Gerçekten şu sıcakta beni ferahlatan tek şey😔
Gamzee66 Vicibici özellikle 30. Haftamdan sonra mide sıkıntısı yaşamaya başladım. O yüzden genelde yemeklerden sonra içme ihtiyacı hissediyorum. Başka türlü sığınamıyorum çünkü.
Emresra61 EddaBilkil maden suyu şişiriyormuymus ki hamılelıkte. Ilk oğlumda 7 ayıma kadar hergun bırtane ıcıyordum cok fazla sişmiştim o zaman sımdı ıcmıyorum pek arada belkı oyle sısmedım dıger hamılelıgım gıbı ondan kaynaklı mı acaba ki ?
prematureannesi_ Gamzee66 bebek için içiyordum günde 2 defa ama doktorum teke düşürmemi söyledi fazlası da yararlı değilmiş. Doktorunuza danışın belki gebeliğinizin gidişatı verdiği kullandığını ilaçları bildiği için tüketimini azaltın diyebilir.
Vicibici Gamzee66 Sen yine de 2 taneyi geçirmemeye çalış gerçi yaz aylarında çok bir sıkıntı olmaz ama doktoruna sorabilirsin ☺️
EddaBilkil Gamzee66 rahimde kasılmalatım oluyor tuz maden suyu vs tüketme şişersin dedi. Normalde günde 1 taneyi öneriyorlar evet. Şu kasıkmalarım azalırsa belki tekrar içebilirim rahatça
annebebek6748 Gamzee66 Benim bazen 2 yide geciyo canim kola falan isteyince sade soda aciyorum ama zarari var midir bilmiyorum hic
Gamzee66 annebebek6748 kesinlikle maden suyu içerken kola içiyormuş gibi hayal edince tadına doyum olmuyor😂